![„Најк“ под притисок да го спречи падот на приходите](https://novina.mk/wp-content/uploads/2024/03/20240322135312-850x560.webp)
„Најк“ под притисок да го спречи падот на приходите
Еден од најголемите светски производители на спортска облека, Најк, изгуби повеќе од 40 отсто од својата вредност од својот врв во 2021 година.
Ова претставува загуба од приближно 130 милијарди долари што ја имаат акционерите. Американската компанија продолжи да заостанува зад своите конкуренти, откако забележа последователни годишни падови на Волстрит, пишува Bloomberg.
Од агенцијата истакнуваат дека токму поради тоа Nike реши оваа недела да им покаже на инвеститорите дека има план за зголемување на продажбата. Аналитичарите велат дека компанијата треба да воведе нови понуди на обувки и облека за да ја заживее побарувачката бидејќи се натпреварува со силните ривали како On Holding AG, Adidas и Hoka.
„Растот на акциите на „Најк“ би можел прво да биде поттикнат од иновациите, кои би ја зголемиле продажбата“, напиша аналитичар на Banc of America.
Компанијата со седиште во Орегон веќе предупреди во декември дека нејзините приходи ќе се намалат и најави дека планира да ги намали работните места и да го поедностави опсегот на производи поради послабата продажба.
Производителот, исто така, ја намали својата прогноза за раст на приходите за фискалната година што завршува во мај и најави дека тогаш се очекува да започне повеќегодишен циклус на иновации во производството.
Блумберг забележува дека овој месец, Најк ја претставува својата нова тениска патика Air Max Dn, која ја промовираше како најдобар производ од ваков вид во последните години.