
Авионот 737 MAX на Алјаска ерлајнс требало да биде прегледан на денот на инцидентот, а инженерите предупредувале на проблемот
Тешко е да се утврди дали инцидентот можел да се спречи. Последиците од овој настан, во кој за среќа беше избегната трагедија, оставија тешки последици за Боинг и Алјаска ерлајнс
Сагата околу летот AS1282, при што дел од трупот падна од Боинг 737 MAX 9, продолжува. Според последните информации, работниците на Alaska Airlines инсистирале на итна проверка на авионот на денот на инцидентот, но авиокомпанијата сепак одлучила да продолжи да лета со проблематичниот авион.
Механичарите и екипажите на американската авиокомпанија наводно забележале проблем со авионот N704A во кој се слушале различни предупредувања во пилотската кабина, пренесува Simple Flying. Тимот инженери испратил барање до авиокомпанијата привремено да го повлече овој авион од сообраќај за да може да се изврши детална проверка на леталото.
На 5 јануари, денот кога се одвои панелот на рамката на вратата во лет, инженерите на Alaska Airlines наводно сакале да го прегледаат Боинг 737 MAX и да ја откријат причината за предупредувањето. Според Simple Flying, авиокомпанијата сепак одлучила да го премести одржувањето за следната ноќ.
Претставниците на Alaska Airlines не негираат дека авиокомпанијата знаела за предупредувањата од пилотската кабина. Потпретседателот за безбедност и безбедност на Alaska Airlines, Макс Тидвел, рече дека тие не сметаат дека предупредувањата укажуваат на непосредна опасност што ќе бара авионот да биде подложен на итна проверка, пишува The Mercury News, повикувајќи се на New York Times. Тој, исто така, верува дека инспекцијата на авионот најверојатно нема да резултира со откривање на проблем со панелот на рамката на вратата.
Тешко е да се утврди дали инцидентот можел да се спречи. Последиците од овој настан, во кој за среќа беше избегната трагедија, оставија тешки последици за Боинг и Алјаска ерлајнс.
Веднаш по летот AS1282, Федералната управа за воздухопловство (FAA) нареди приземјување на Boeing 737 MAX со цел да се извршат итни проверки на сите авиони од овој тип.
Прелиминарниот извештај на Националниот одбор за безбедност на транспортот (NTSB) потврди дека недостасуваат четири завртки дизајнирани да го држат панелот на местото на поранешната врата на авионот. По инцидентот, FAA го зголеми и надзорот на фабриките на Боинг, а нејзините инспектори открија бројни неправилности во производството на авиони.