
ВАЖНО ЗА СИТЕ ОНИЕ КОИ САКААТ ДА КУПУВААТ ОНЛАЈН: Амазон , Зара, Асос, Зеландо, DHL, H&M и останатите, воведуваат нови правила за враќање кои мора да ги знаете
Амазон веќе некое време им нуди на своите клиенти опција да ги вратат пакетите без пакување во пошти.
Персоналот ја презема задачата за пакување и етикетирање на пакетот. На почетокот ова беше само една од многуте бесплатни опции за враќање, но се чини дека Амазон сè повеќе го притиска токму овој метод.
Според извештаите на медиумите, некои клиенти повеќе не можат да избираат помеѓу различни опции за враќање, туку можат да ја изберат само опцијата „отпакувано“. Алтернативно, ако сакаат сами да го спакуваат она што ќе се враќа, мора да платат такса од околу две до три евра.
На веб-страницата на Амазон стои објаснување како ова е наменето да го намали сообраќајот на патиштата, бидејќи производите се препакуваат во помали поштенски кеси наместо во големи кутии во центрите за пратки.
Амазон потврди за Bayerischer Rundfunk дека моментално спроведува тест во кој избраните клиенти можат да користат само „неотпакувани“ враќања како бесплатна опција. Сепак, тестирањето на повратот преку една сметка откри дека сите опции сè уште се достапни бесплатно. Останува нејасно дали и кога овој метод ќе стане единствената бесплатна опција за сите клиенти.
Новите политики за враќање во Zalando, H&M и Asos
Онлајн продавниците Zalando, H&M и Asos воведоа и построги политики за враќање.
Заландо: Нема повеќе 100-дневен период на враќање. Од јануари 2025 година, рокот е скратен на 30 дена.
H&M: Од 7 април 2025 година ќе се зголеми таксата за непобараните пакети вратени на продавачот – сега изнесува 2,99 евра (едно евро повеќе од претходно).
Асос: Клиентите кои често враќаат производи може да добијат дополнителен надомест од 3,95 евра (4,95 евра за клиенти во Австрија), кој ќе биде одбиен од рефундирањето. Оваа такса се заснова на анализа на однесувањето при купувањето, вклучувајќи го бројот и вредноста на нарачките.
Во Зара враќањето на нарачките по пошта не е бесплатно долго време – таксата е 2,95 евра по враќање, а оваа сума се одбива од рефундирањето. Сепак, враќањето во физичките продавници останува бесплатно доколку продавницата има соодветен оддел за вратениот производ.
DHL воведува нови правила за пратки
DHL воведе и промени: пакетите со стоки повеќе не може да се испраќаат преку пакетите Packstation.
Причината за тоа е различната обработка на пратки и пакети. Испораките на стоки се обработуваат преку системот на писмо, а не преку системот за пратки. Ако се внесат во Packstation, тие автоматски завршуваат во погрешен систем, предизвикувајќи одложувања и тешкотии во обработката.
Дополнително, овој потег го намалува оптоварувањето на пакетот Packstation, со што се обезбедува поголема достапност за приватните корисници.
Извор: Феникс магазин
Фото: ЕПА