
Патници на „Рајанер“ на летот од Мајорка до Загреб: „Бевме заробени со часови“
Патниците на летот FR2283 на „Рајанер“, кој требаше да полета од Мајорка за Загреб на 8 јуни, преживеаа, како што тврдат, понижувачко и хаотично искуство. Во писмо испратено до редакцијата на „Индекс“, тие ја обвинуваат компанијата дека била држена со часови без информации, дека го откажала летот без транспарентно објаснување и дека нехумано се однесувала кон патниците, вклучувајќи деца и постари лица.
Ова беше вечерта кога се случи несреќа на аеродромот Туѓман, што резултираше со откажување на 59 летови. За потсетување, аеродромот „Фрањо Туѓман“ во тоа време објави дека бил затворен за сообраќај од 15:21 часот на 8 јуни до 00:51 часот на 9 јуни поради лизгање на авион на „Ер Панонија“, „Цесна 525“, регистрација 9А-JIM, на тревната површина по работ на пистата, а во тој период биле откажани 59 летови.
Авионот бил без екипаж и никој од членовите на екипажот не е повреден, соопшти аеродромот, додавајќи дека на аеродромот не е прогласена вонредна состојба.
Заробени во авион со часови без информации
Летот бил закажан за 21:50 часот, но патниците останале заклучени во авионот до 00:20 часот, без храна, вода и основни информации, се наведува во писмото.
Тие додаваат дека во тој период екипажот давал контрадикторни и саркастични изјави како „теоретски полетуваме“ или „можете да излезете, но тогаш немате право на надомест“.
Капетанот проговорил дури во 00:20 часот, кога објавил дека летот е откажан, рекле патниците. Тие понатаму изјавиле дека имало целосна конфузија: никој не знаел каде да го истовари багажот, каде да сврти или како да стигне до Загреб.
„Особено е проблематично што аеродромот во Загреб се отворил во 00:51 часот, што укажува дека летот никогаш не бил планиран – туку бил откажан однапред без искрена комуникација“, се вели во писмото од огорчените патници.
Патниците делеле информации на – полски
На шалтерот на „Рајанер“, тврдат тие, ги пречекала вработена која одбила да даде какви било информации на хрватски или англиски јазик. Наместо тоа, таа делела два ливчиња хартија – едниот со линкови до корисничка поддршка, а другиот со информации за правата на патниците – на полски јазик.