
ЛИДЛ ВОВЕДУВА НОВ СИСТЕМ ЗА АКЦИСКИТЕ ПРОИЗВОДИ – еве како „семафорот“ ќе им помогне на купувачите
Промотивните производи во Лидл се многу популарни. Но, не е невообичаено клиентите да отидат во филијалата и да се најдат пред празни полици. Т.н систем семафор што Лидл го постави во своите продавници во Германија, сега треба да им помогне.
Секој што сака да купи промотивна стока од Lidl може да ги очекува новостите: Lidl веќе нуди систем на семафори кој точно покажува колку од овие стоки се уште се достапни во предметната филијала.
Во иднина, системот за семафори нема да биде достапен само во корисничката апликација, туку и на уредите на вработените. На овој начин, клиентите можат да си заштедат долго пребарување, а можеби и патување до продавница со попуст. За тоа пишува „Лебенсмиттел цајтунг“ (ЛЗ).
Lidl веќе ги прикажува залихите во реално време на своите непрехранбени промотивни производи во корисничката апликација и на почетната страница. Овој систем ќе се прошири и на други области и на тој начин би можел да се пресели и на пазарот.
На пример, црвен, жолт или зелен дисплеј треба да работи и на уредите на вработените во Lidl за да можат да ги проверат залихите во соседните филијали.
Во системот на семафори црвено значи „распродадено“, жолто „речиси распродадено“, а зелено „достапно“. Во иднина овој семафорски систем ќе се користи и во самиот дисконт. И деталите како бојата или големината на производот, исто така, треба да бидат вклучени во иднина.
„Тоа е револуција за дисконтите“, објаснува менаџерот на Лидл, Тим Шредер во репортажата на „ЛЗ“.
Оваа „револуција“ е можна бидејќи касата на Лидл запишува дополнителни информации за продадените артикли: тогаш веќе не само што е јасно дали маицата сè уште е достапна во продавницата, туку и во која боја или големина се уште може да се купи, пренесува Феникс.
Пословни.хр