
КИНА ПРОДОЛЖУВА СО ИЗЛЕЗНИТЕ ГРУПНИ ПАТУВАЊА: Тоа повторно ќе ја оживее светската туристичка индустрија
Група туристи го следат својот водич на патување во Тајланд – меѓународен аеродром Шангај Пудонг во Шангај во источна Кина, 6 февруари 2023
година. (Хина/Чен Ајпинг)
Глобалната туристичка индустрија се очекува да добие поттик
бидејќи Кина, еден од најголемите светски пазари за надворешен туризам пред
пандемијата, ги продолжи излезните
групни тури на почетокот на оваа
недела, односно во понеделникот.
На меѓународниот аеродром во Шангај Пудонг, со голема
радост, Хуанг Ксинг (69) се пријавил со тројца негови пријатели на долго
планираното патување во Пукет на
Тајланд.
Тие направија неколку заеднички прекуокеански патувања пред пандемијата, а сега планираат и
патување во Источна Европа подоцна во
текот на годинава.
„Тајланд е релативно блиску, а иако се работи за групно
патување, распоредот е прилично релаксиран и убаво е да се биде со
пријателите“, изјави Хуанг.
Хуанг е меѓу 25-те туристи на турнејата за Тајланд
организирана од Шангај Ерлајнс Турс Интернационал-Shanghai Airlines Tours
International (Group) Co., Ltd.
Почнувајќи од понеделникот, Кина го продолжи излезното групно патување во 20 земји,
вклучувајќи ги Тајланд, Малдиви, Обединетите Арапски Емирати, Русија и Нов
Зеланд.
Овој потег, најавен во јануари, предизвика лудило во
планирањето на патувањата и забележа скок на интернет пребарувањата за
дестинации во странство, а Тајланд беше најпопуларен.
Ченг Чаогонг, главен истражувач во туристичкиот истражувачки
институт поврзан со онлајн туристичката агенција Tongcheng-eLong, рече дека
земјите со пријателски политики за влез кон Кина се посакуваните дестинации. Меѓу нив, земјите
од Југоисточна Азија се на врвот на листата, и поради пријатна клима што ја
нудат во овој период од годината.
Според Nonglux Yooyendee, директор на Канцеларијата за
туризам на Тајланд во Шангај, 11 милиони кинески туристи го посетиле Тајланд во
2019 година, што претставува четвртина од влезниот пазар на Тајланд. Се
проценува дека оваа година Тајланд ќе го посетат 5 до 6 милиони кинески
туристи. Од јануари, Тајланд пречека околу 90.000 кинески туристи.
Даи Бин, претседател на Кинеската академија за туризам, рече
дека продолжувањето на групните патувања го потенцираше чувството на одговорност и посветеност на Кина да остане
отворена. „(Тоа покажува дека) ние сме подготвени да ги споделиме можностите и
развојните дивиденди со другите земји“, истакна Даи.
Shanghai Jinjiang Tours Co., Ltd. ги избра Обединетите
Арапски Емирати како дестинација за својата прва групна турнеја во странство.
Лиу Нинг, претседател на Shanghai Jinjiang Tours Co., Ltd.,
рече дека Блискиот Исток е ветувачки туристички пазар бидејќи Светското
првенство во Катар привлече големо внимание кон регионот, додека економската
соработка меѓу Кина и Блискиот Исток се продлабочува.
Масовното враќање на кинеските патници ја зголемува
довербата во економското закрепнување на земјите кои во голема мера зависат од
туризмот.
Повторната страст за патување во странство за време на
неодамнешниот празник на Пролетниот фестивал, на пример, веќе ја покажа
растечката виталност на кинеската економија и обезбеди оптимизам за светот кој
сака да го поправи економскиот пад.
Според Tongcheng-eLong, резервациите за појдовни авионски
билети и хотели пораснале за 258 проценти и 177 проценти на годишно ниво, за
време на еднонеделниот одмор.
Истражувањето на qyer.com покажува дека повеќе од 90 отсто
од испитаниците планираат да патуваат во странство во рок од една година, а
околу една четвртина планираат патување во рок од шест месеци.
Обновувањето на излезните
групни патувања во Кина е од големо значење за тајландскиот туризам, а владите
и приватните претпријатија во двете земји покажаа позитивни ставови во овој
поглед. Туристичките компании кои се грижат за туристите во Тајланд се насочени кон производство на релевантни
производи за да ги задоволат преференциите на кинеските туристи, истакна
Nonglux Yooyendee.
Сепак, целосното закрепнување на индустријата сè уште може
да потрае некое време.
Ѕоу
Веихонг, заменик-генерален директор на туристичката агенција Spring Tour, рече
дека неколку фактори сè уште го ограничуваат закрепнувањето на пазарот за излезни патувања, вклучително и
недостигот на меѓународни летови и високата цена на групните тури, предизвикани
од превисоките цени и хотелските и рецепциските такси.
Затоа, туристичките претпријатија размислуваат за
поразновидни, помали и приспособени производи за да ги привлечат идните туристи
со идеален маркетинг и
подобро искуство во услугите.
„Исто така, се надеваме дека прекуокеанските дестинации ќе
бидат подготвени да го прифатат приливот на кинески туристи, во однос на
синџирот на снабдување, копнените ресурси, испораката на летови, персоналот и
така натаму“, рече претседателот
на Кинеската академија за туризам, Даи.