Skip to content
Novina.mk Novina.mk
  • Следетене
  • ПОЧЕТНА
  • МАКЕДОНИЈА
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • СПОРТ
  • Video
  • МАГАЗИН
Nova.mk (2)
  • Последни
 ГОЛЕМ СКАНДАЛ ГО ТРЕСЕ ПОЗНАТИОТ ГИГАНТ! Истражувањата откриле повеќе шеќер и млеко во храната за бебиња испратена во сиромашните земји
Економија

ГОЛЕМ СКАНДАЛ ГО ТРЕСЕ ПОЗНАТИОТ ГИГАНТ! Истражувањата откриле повеќе шеќер и млеко во храната за бебиња испратена во сиромашните земји

18/04/2024

AA

Една од најголемите светски компании за производи за широка потрошувачка, „Нестле“, додава шеќер и мед во млекото и производите од житарки за бебиња што се продаваат во посиромашните земји, спротивно на меѓународните упатства насочени кон спречување на дебелината и хроничните болести, се вели во извештајот на шведската истражувачка организација „Паблик ај“.

Истражувачите испратија примероци од храна за бебиња на швајцарската мултинационална компанија, која се продава во Азија, Африка и Латинска Америка, во белгиска лабораторија за тестирање, пишува Гардијан.

Со споредување на резултатите и декларацијата на производот, тие открија додавање на шеќер во форма на сахароза или мед во примероците на Nido, придружна марка на млечна формула наменета за доенчиња од една година и постари, и Cerelac, житарка наменета за деца на возраст меѓу шест месеци и две години.

„Нестле мора да стави крај на овие опасни двојни стандарди и да престане да додава шеќер во сите производи за деца под три години, насекаде во светот“, рече Лорен Габерел, експерт за земјоделство и исхрана на Public Eye.

Кога станува збор за главните европски пазари на Нестле, вклучително и Обединетото кралство, нема додаден шеќер во млечните формули за доенчиња. Додека некои житарки наменети за постари деца содржат додаден шеќер, нема додаден шеќер во производите наменети за бебиња меѓу шест месеци и една година.

Насоките на СЗО за европскиот регион велат дека додадениот шеќер или засладувачите не треба да се дозволуваат во храната за деца под три години.

Иако не се развиени специјално насоки за други региони, истражувачите тврдат дека европскиот документ останува подеднакво релевантен за другите делови на светот. ОК препорачува децата под четири години да избегнуваат храна со додаден шеќер поради ризици како зголемување на телесната тежина и расипување на забите.

A report by the Public Eye, a Swiss investigative organisation has revealed that Nestlé adds sugar and honey to infant milk and cereal products sold in many poorer countries.

The organisation sent samples of the baby-food products sold in Asia, Africa and Latin America to a… pic.twitter.com/uc2qT2PsVA

— The Eastleigh Voice (@Eastleighvoice) April 17, 2024

Со споредување на резултатите и декларацијата на производот, тие открија додавање на шеќер во форма на сахароза или мед во примероците на Nido, придружна марка на млечна формула наменета за доенчиња од една година и постари, и Cerelac, житарка наменета за деца на возраст меѓу шест месеци и две години.

„Нестле мора да стави крај на овие опасни двојни стандарди и да престане да додава шеќер во сите производи за деца под три години, насекаде во светот“, рече Лорен Габерел, експерт за земјоделство и исхрана на Public Eye.

Кога станува збор за главните европски пазари на Нестле, вклучително и ОК, нема додаден шеќер во млечните формули за доенчиња. Додека некои житарки наменети за постари деца содржат додаден шеќер, нема додаден шеќер во производите наменети за бебиња меѓу шест месеци и една година.

Насоките на СЗО за европскиот регион велат дека додадениот шеќер или засладувачите не треба да се дозволуваат во храната за деца под три години.

Иако не се развиени специјално насоки за други региони, истражувачите тврдат дека европскиот документ останува подеднакво релевантен за другите делови на светот. ОК препорачува децата под четири години да избегнуваат храна со додаден шеќер поради ризици како зголемување на телесната тежина и расипување на забите.

Фото: Принтскрин/Твитер

TACT.mk

Previous post
Next post
Последни Новини
Македонија

Се трага по Љупчо Стојановски, апел за помош

11/08/2026
Македонија

Песна генерирана со AI над 100 пати била емитувана минатата

11/08/2026
Македонија

Кои затвореници беа помилувани од претседателката за „Илинден“?

11/08/2026
Македонија

МВР и ФЗО: Надминат проблемот со здравственото осигурување на вработените

11/08/2026
Македонија

Грешката корегирана, во Битола се појави точното македонско знаме

11/08/2026
Македонија

Удрен срнак на патот кон Кичево: Хумани граѓани го спасија

11/08/2026
Македонија

Тетовчанец лажно си ги пријавил бабата и дедото, наводно му

11/08/2026
Македонија

30-годишна жена со дрвен предмет го истепала сопствениот татко во

11/08/2026
  • Економија 7905
  • Магазин 4842
  • Македонија 44970
  • Регион 3997
  • Свет 14
  • Спорт 4718
СЛИЧНИ НОВИНИ ЗА ВАС

Се трага по Љупчо Стојановски, апел за помош

11/08/2026

Семејството упати итен апел до сите граѓани за помош во пронаоѓањето на нивен роднина по име Љупчо Стојановски, кој е

Песна генерирана со AI над 100 пати била емитувана минатата недела на македонското Радио 2

11/08/2026

Една необична музичка нумера предизвика вистинска еуфорија во радиоетерот и ги преплави социјалните мрежи со прашања. По минатонеделниот избор за

Кои затвореници беа помилувани од претседателката за „Илинден“?

11/08/2026

По повод националниот празник 2 Август – Илинден, претседателката Гордана Сиљановска-Давкова донесе одлука за помилување на вкупно 25 осудени лица.

Novina.mk Novina.mk

©2022. All Rights Reserved.

Контакт
Privacy Policy