
ЕЛЕКТРИЧНАТА РЕВОЛУЦИЈА НА ФОЛКСВАГЕН: Воведе модел со „поприфатлива“ почетна цена
На работен состанок во Волфсбург, Томас Шафер, извршен директор на брендот Volkswagen Passenger Cars, ги претстави плановите за иднината на марката. Вработените имаа и можност за прв пат да го видат дизајнот на идниот почетен електричен модел на Volkswagen, кој ќе чини околу 20.000 евра.
– Со резултатите од преговорите во декември, се впуштивме во најголемиот план за иднината во историјата на Фолксваген. Сега следиме амбициозен план за да ги постигнеме целите што ги договоривме заедно. Ова ќе биде клучен чекор кон правење на е-мобилноста привлечна за сите – јасна цел на нашиот бренд – рече Томас Шефер.
Во исто време, тој нагласи дека Волфсбург ќе остане центар за иновации и производствена компетентност и дека главната фабрика ќе постави нови стандарди во производството на автомобили. „Фолксваген“ планира да претстави концептен автомобил од влезно ниво на почетокот на март, а светската премиера на серискиот модел е закажана за 2027 година, пишува ХАК. Со основна цена од околу 20.000 евра, новиот почетен електричен модел ќе биде привлечен за широк спектар на корисници, велат од VW.
Евтината мобилност на почетно ниво во ерата на електрична енергија ќе биде една од темелите на идниот план на брендот. Семејството модели вклучува компактни електрични возила базирани на нова фаза во еволуцијата на модуларната платформа за електричен погон (MEB). Првиот нов модел ќе биде сериската верзија на концептниот автомобил ID.2all, кој ќе пристигне во салоните во 2026 година како првиот целосно електричен мал автомобил на Фолксваген – по основна цена од помалку од 25.000 евра.
Volkswagen е добро позициониран во полето на целосно електрични возила (BEV). Од лансирањето на ИД. семејството на производи во 2019 година, брендот продаде вкупно повеќе од 1,35 милиони ID. возила низ целиот свет, вклучувајќи околу 500.000 модели ID.3. Минатата година марката Volkswagen продаде 383.100 електрични возила.
На работен состанок, извршниот директор на брендот Томас Шефер истакна дека фабриката во Волфсбург ќе остане срцето на брендот Фолксваген во ерата на електрична енергија:
– Фабриката во Волфсбург има јасна перспектива за иднината. Договореното преместување на производството на Golf во Мексико ќе ослободи простор за напредни технологии. Во хала 54 ќе се воведат нови производствени процеси. Имаме намера таму да го произведеме наследникот на електричниот Golf на новата SSP платформа, како и електричниот T-Roc. Ова ќе го направи Волфсбург престолнина на нашата нова електрична компактна класа.
Фолксваген усвои амбициозен план во три фази:
• Забрзување: конкурентноста ќе се зајакне со оптимизирање на структурите на трошоците и насочено проширување на постојното моделско портфолио
• Напад: воведување на девет нови модели до 2027 година, вклучително и производствена верзија на ID.2all за помалку од 25.000 евра и електричен автомобил од почетната класа за околу 20.000 евра
• Достигнување: Како технолошки водечки бренд во сегментот на волумен, Volkswagen поставува нови стандарди и ја предводи мобилноста ширум светот