
АЛИБАБА РАБОТИ НА КОНКУРЕНТ НА CHATGPT – акциите скокнаа поради возбудата на инвеститорите од чет-ботот за вештачка интелигенција
Кинескиот гигант за е-трговија Алибаба во средата потврди дека работи на конкурент на ChatGPT, придружувајќи се на голем број технолошки компании кои се вклучија во возбудата за четбот. Овој потег доаѓа додека технолошките компании на глобално ниво сакаат да профитираат од возбудата генерирана од ChatGPT, чет-бот за вештачка интелигенција создаден од OpenAI. Корисниците можат да поставуваат прашања во ChatGPT на различни теми, да пишуваат есеи, па дури и да генерираат код.
ChatGPT спаѓа во категоријата генеративна вештачка интелигенција, тип на вештачка интелигенција што може да се користи за создавање текст или слики. Се напојува со голем јазичен модел, што значи дека користи големи количини на податоци за разбирање и генерирање разговори.
Alibaba соопшти дека работи на генеративна вештачка интелигенција од 2017 година. Компанијата не даде временска рамка за тоа кога би можела да го лансира својот конкурент на ChatGPT.
ChatGPT предизвика малку трка во вооружување со вештачка интелигенција меѓу најголемите светски технолошки играчи. Мајкрософт инвестираше во OpenAI и оваа недела го објави пребарувачот Bing со вештачка интелигенција и прелистувачот Edge, кои ќе се напојуваат со технологијата ChatGPT.
Исто така оваа недела, Google ја објави својата технологија за четбот за вештачка интелигенција наречена Bard, како дел од планот „црвен код“ за одговор на предизвикот поставен од ChatGPT.
Кинескиот гигант за пребарување Baidu објави оваа недела дека тестира свој чет-бот, наречен „Ernie bot“ на англиски или „Wenxin Yiyan“ на кинески. Објавата направи акциите да скокнат вртоглаво, истакнувајќи ја возбудата на инвеститорите за технологијата.
Алибаба, еден од најголемите кинески играчи во облак компјутерите и најголемата компанија за е-трговија во земјата, навести дека сопствен чет-бот може да се интегрира во нејзините производи.
„Како технолошки лидер, ќе продолжиме да инвестираме во претворање на најсовремените иновации во апликации со додадена вредност за нашите клиенти, како и за нивните крајни корисници преку облак услуги“, изјави портпаролот на Alibaba за CNBC.
(CNBC/See biz)