
Шестгодишно момче слета на погрешен аеродром: Спирит ерлајнс пет дена не се огласи за инцидентот
Семејството на малиот Каспер размислува да поднесе тужба поради небрежност на екипажот на летот и сериозен безбедносен пропуст
Само шест дена откако прослави 30 години успешно работење под ова име, нискобуџетната компанија Spirit Airlines се најде во центарот на сериозен скандал.
Имено, на 21 декември оваа година, нејзиниот копнен персонал качил шестгодишното момче по име Каспер – во погрешен авион. Наместо да лета од аеродромот во Филаделфија (PHL) за божиќните празници на летот NK1118, до неговата баба која го чекала на аеродромот Форт Мајерс (RSW) во Флорида, момчето слета 260 километри со Airbus A320-271N (N954NK) на рутата. NK309 понатаму – до аеродромот Орландо (MCO).
Иако беа избегнати посериозни последици, малиот веројатно до крајот на животот ќе се сеќава дека при излегувањето од авионот на Spirit Airlines не го пречека баба му Марија Рамос.
„Трчав во авионот и ги прашав членовите на кабинскиот екипаж каде е мојот внук, на што една од стјуардесите ми кажа дека Каспер го пропуштил летот и дека нема деца на летот“, изјави Рамос за локалните медиуми. , според Philadelphia Inquirer.
Таа немала друг избор освен да вози до Орландо и да го земе внукот, кој и се јавил да каже дека слетал на друг аеродром.
Спирит ерлајнс и понуди на г-ѓа Рамос да и ги надомести патните трошоци и да го плати нејзиниот и летот на малиот Каспер до Орландо. Ваквиот одговор од компанијата (која им дозволува на децата на возраст од 5 до 14 години да летаат без придружба на домашни летови) не ја задоволи Марија Рамос.
Официјални лица на овој нискобуџетен превозник издадоа соопштение во кое се вели дека момчето „по грешка било качено на летот за Орландо, но цело време било згрижено и под контрола на екипажот“:
„Ние сериозно ја сфаќаме безбедноста и одговорноста за превоз на сите наши патници и спроведуваме внатрешна истрага за оваа грешка. Му се извинуваме на семејството за ова искуство“, се додава во соопштението на Spirit Airlines.
Марија Рамос ја разгледува можноста да ја тужи компанијата, бидејќи, според неа, „биле цели пет дена по инцидентот за да ја контактира дури на 26 декември“.