
РАСПРОДАЖБА СО НАМАЛУВАЊЕ НА ЦЕНИТЕ ДО 70 ОТСТО ВО ПОЗНАТ СПОРТСКИ БРЕНД: Компанијата затвора од 1. април по една деценија постоење
Популарната продавница за кошаркарска опрема Гросбаскет
непријатно ги изненади своите верни клиенти со информацијата дека ги затвораат
вратите. Физичките продавници за последен пат ќе ги отворат вратите на 31 март.
„Со голема тага ве известуваме дека нашата компанија
Гросбаскет д.о.о. „По повеќе од десет години бизнис во областа на продажбата на
кошаркарска опрема, се најдовме пред тешката одлука да ги затвориме сите наши
продавници и онлајн продавница“, објавија вчера на социјалните мрежи, пренесува
словенечки Журнал.
Само до крајот на
март
Нивните физички продавници во Љубљана и Загреб за последен
пат ќе ги отворат вратите на 31 март, а нарачките преку Интернет ќе бидат можни
само до 20 март. Компанијата бара од клиентите кои имаат постоечки купони да ги
користат пред затворањето на продавниците. Дотогаш ќе има вкупна продажба на акции
со попусти до 70 проценти.
Приказната за Гросбаскет започна во 2014 година, кога беше
создаден првиот специјализиран снабдувач на кошаркарска опрема во Словенија.
Првично, компанијата работеше во скромен простор од 40 m² во Гросупље и преку
онлајн продавница. Во 2016 година, компанијата се пресели во љубљанскиот
трговски центар Рудник, каде што беше отворена голема продавница од 440
квадратни метри. Во 2017 година отвориле продавница и во Загреб.
Месечни проблеми
Како што е видливо од системот Ајпес, матичната компанија
Габријел Холдинг одлуката за ликвидација на Гросбаскетот ја донесе на 1
декември минатата година, но ја повлече на 23 декември.
Очигледно проблемите се натрупаа во јануари и февруари
годинава, а спас немаше. Клиентите на
Гросбаскет ја дочекаа оваа информација со неверување бидејќи ништо не укажуваше
на овој исход. На словенечката Фејсбук страница Гросбаскет, поединци дури нудат
сопствено учество во обидот да се спаси бизнисот. Сепак, ништо нема да излезе
од тоа.
Хрватски Гросбаскет д.о.о. во 2023 година оствари нето
загуба од 205.711,00 евра, додека нето маржата беше -4,91 проценти. Интересно е
што во сите претходни години Гросбаскет има профит во Хрватска.
Високи обврски
Сепак, фрапантни се високите тековни обврски од 885.700 евра
регистрирани на последниот ден од 2023 година. Разумно може да се претпостави
дека на крајот на минатата година ситуацијата беше уште позагрозена, а тоа
веројатно доведе до тешката одлука за затворање на продавниците. Во случај на
помали трговски синџири, неликвидноста е често главниот генератор, но и
показател за проблемите.
„Нашето патување беше незаборавно, полно со исклучителни
професионални и лични моменти. Искрено сме благодарни за поддршката, довербата
и соработката што ја добивме од сите кои придонесоа за растот на нашата
компанија и заедница. Изминатите години донесоа бројни предизвици, а ние
секогаш се трудевме да ја понудиме најдобрата опрема и услуги за сите љубители
на кошарката. Искрено им благодариме на сите наши клиенти и партнери за нивната
лојалност и соработка низ годините. Беше чест да бидам дел од кошаркарската
заедница и да ја споделиме нашата страст за спортот со вас низ сите активации
што ги организиравме“, напишаа во пораката.