„Пушти ме, по ѓаволите“ Пилотот залудно врескаше пред кабината – копилотот намерно го урна авионот и уби 150 луѓе: Тоа што подоцна се откри, ја смрзнува крвта
Пред речиси точно осум и пол години, авионот на летот 4U9525 се урна во француските Алпи. Германскиот копилот изврши самоубиство, при што 150 луѓе починаа. Научени се некои лекции, но не се решени сите прашања од трагедијата до денес.
На кобниот 24 март 2015 година патници влегоа во ербасот 320 на „Џерманвингс“ кој требаше да ги превезе од Барселона до Дизелдорф. Повеќето од нив биле Германци, вклучително и целото одделение од Вестфалскиот град Халтерн. Како што наведува „Јуроњуз“, од 150 лица – 144 патници и остатокот од екипажот – во авионот, 72 од нив биле германски, 50 шпански државјани и останатите од неколку други земји, додека според Klix.ba, брачниот пар Ехрет и Емира Смаилагиќ, германски државјанин со потекло од Босна и Херцеговина.
Никој од нив не стигна до целта. Како што претходно изјави Би-Би-Си, леталото постојано губеше надморска височина над Алпите, а тоа долго време никој не го забележа.
Единствената личност која можела да реагира во тој момент не била во пилотската кабина туку во тоалетот. Кога пилотот се вратил, вратата од кабината била запечатена и неговиот копилот не сакал да ја отвори. Пилотот удрил по вратата и му довикал, според Би-Би-Си, а на крајот тој почнал да вреска: „Стави ме, по ѓаволите!“. Но, неколку минути подоцна беше предоцна. Авионот се урна во планински масив и загинаа сите 150 луѓе во него.
Тоа е една од најлошите катастрофи на германската цивилна авијација и голем удар за Луфтханза, која исто така е сопственик на Џерманвингс, наведува Би-Би-Си.
Копилотот намерно ја запечатил пилотската кабина и намерно го урнал авионот
На експертите прво не им било јасно дали се работи за технички дефект или копилотот Андреас Лубиќ кој не испратил повик за помош се онесвестил.
Два дена подоцна, податоците од црната кутија за првпат укажаа на застрашувачката можност Лубиќ намерно да ја запечатил пилотската кабина и намерно да го соборил авионот. Само една недела подоцна, речиси и да нема сомнежи.
Во јавноста излегуваа се повеќе детали од биографијата на Лубиќ. 27-годишникот со години имал психички проблеми и барал помош од десетици лекари – според „Јуроњуз“ во петте години пред авионската несреќа консултирал дури 41 од нив, меѓу кои и неколку психијатри. Тој бил во тешка депресија и отишол на терапија.
И покрај сето тоа, на крајот некако успеал да добие дозвола за летање.