
ПЕПКО СЕ ПРОДАВА?! Губат милиони поради 800 продавници, сакаат да се ослободат од нив на секој начин – скапо го плаќаат колапсот
Европските маркети Пепко Груп денес соопштија дека ги разгледуваат сите стратешки опции за одвојување од својот проблематичен бизнис.Тие не се задоволни од работата на 825-те продавници на Паундленд во Велика Британија оваа година, вклучително и можната продажба.
Во соопштението пред Денот на пазарите на капитал, групацијата на берзата во Варшава, која исто така ги поседува брендовите Pepco и Dealz, рече дека ќе се фокусира на брендот Pepco како „единствен иден формат на групата и двигател на профитот“.
Пепко во декември соопшти дека ги разгледува опциите за синџирот Паундленд, откако резервира 775 милиони евра (837 милиони долари) за обезвреднување, што ја доведе групата до годишна нето загуба од 662 милиони евра.
Групацијата, чии акции паднаа за 6% на годишно ниво, рече дека стратешки се повлекува од брзорастечкиот сектор за производи за широка потрошувачка (FMCG) за да се фокусира повеќе на бизнисот со поголема маржа на Pepco за облека и општа стока и можностите за „бел простор“ во Централна, Источна и Западна Европа.
Фото:Илустрација