„Нашите перформанси не беа доволно добри“: Водафон најави укинување на 11.000 работни места
Водафон соопшти дека ќе укине 11.000 работни места во текот на три години, бидејќи телекомуникациската компанија го претстави планот за пресврт за оживување на своето богатство по годините на лоши перформанси.
Укинувањето на работните места ќе влијае на седиштето на компанијата во Обединетото Кралство и во други земји, се додава во соопштението на Водафон (VOD). Акциите се лизнаа за повеќе од 4 отсто во Лондон, јавува „Си-Ен-Ен“.
„Нашите перформанси не беа доволно добри“, рече извршниот директор Маргерита Дела Вале. „Ќе ја поедноставиме нашата организација, ќе ја намалиме сложеноста за да ја вратиме нашата конкурентност“.
Пред две децении, Водафон беше најголемата светска групација за мобилни телекомуникации, откако го купи германскиот Манесман во 2000 година во најголемото преземање во историјата. Зделката беше проценета над 190 милијарди долари.
Но, компанијата, која има бизниси во 21 земја и договори за партнерство со локални оператори на уште 46 локации, се бореше да го задржи пазарниот удел.
Водафон вработува 104.000 луѓе ширум светот, според последниот годишен извештај. Освен во Обединетото Кралство, таа е главен снабдувач на мобилни мрежи во Германија, Шпанија, Италија и делови од Африка.
Vodafone’s new boss to cut 11,000 jobs as cash flow to fall https://t.co/zPELMjTSuo pic.twitter.com/b77lyFStEl
— Reuters (@Reuters) May 16, 2023
Дела Вале, која беше назначена на оваа улога пред три недели по речиси 30 години во компанијата, рече дека нејзините приоритети се „клиентите, едноставноста и растот“.
Европските телекомуникациски компании поминаа особено лошо во текот на изминатата деценија, давајќи им пониски приноси на акционерите отколку во Соединетите држави, според McKinsey.
Во рамките на предизвикувачкиот сектор, перформансите на Водафон во однос на врсниците „се влошија со текот на времето“, рече Дела Вале во видеото објавено на веб-страницата на компанијата.
„Нашите перформанси во однос на нашите главни конкуренти на нашите најголеми пазари не беа доволно добри и знаеме дека тоа е силно поврзано со искуството на нашите клиенти да не се доволно добри“, додаде таа. Акциите на Водафон паднаа за 28% во текот на минатата година.
Според својот план за пресврт, Водафон ќе инвестира повеќе во искуството на клиентите и исто така ќе насочи повеќе ресурси кон Водафон Бизнис, опслужувајќи ги корпоративните клиенти, кој растеше на речиси сите европски пазари на компанијата.
Стратешкиот ремонт доаѓа бидејќи резултатите на Водафон покажаа дека приходите за годината до март пораснале за само 0,3% до 45,7 милијарди евра (49,8 милијарди долари). Прилагодената заработка се намали на 14,7 милијарди евра (16 милијарди долари), под насоките на самата компанија, поради високите цени на енергијата и слабите перформанси во Германија, нејзиниот најголем пазар.
Водафон соопшти дека ќе генерира бесплатен готовински тек од околу 3,3 милијарди евра (3,6 милијарди долари) за оваа финансиска година, во споредба со 4,8 милијарди евра (5,2 милијарди долари) за годината до крајот на март.
Фото: Принтскрин/Твитер