
НАЈГОЛЕМАТА ПРЕДНОСТ НА ОНЛАЈН ШОПИНГОТ НАБРГУ МОЖЕ ДА СТАНЕ МИНАТО – потрошувачите се враќаат на физичкиот пазар
Многу трговци на мало, вклучувајќи ги H&M, Zara, J.Crew, па дури и Amazon, почнаа да ги прилагодуваат своите политики за враќање, наведувајќи ги пониските маржи на мало и повисоките трошоци за задолжување.
Секој што купува онлајн денес очекува брза, лесна и бесплатна достава и брзо и бесплатно враќање на производот од кој не е задоволен.
Чекањето роба и два дена на клиентите им изгледа како цела вечност, а кога треба да платат достава, тоа го сметаат за грабеж.
Наместо да се борат да го зголемат уделот на пазарот нудејќи им на клиентите бесплатна испорака и враќање, трговците на мало се обидуваат да заработат дополнителни пари со секоја трансакција, според Business Insider.
Многу трговци на мало, вклучувајќи ги H&M, Zara, J.Crew, па дури и Amazon, почнаа да ги прилагодуваат своите политики за враќање, наведувајќи ги пониските маржи на мало и повисоките трошоци за задолжување.
Потрошувачите се вратија на физичкиот пазар
Поради ова, на клиентите им наплаќаат за враќање на производите, го скратуваат периодот на враќање и одбиваат целосно да прифатат некои артикли, со што сакаат да ги одвратат од враќање на робата, односно да ги принудат лично да ги вратат купените артикли во продавниците. Amazon Prime сега наплаќа 130 евра годишно за „бесплатна“ испорака на работи.
Сепак, бесплатната испорака не е навистина бесплатна бидејќи вклучува логистички трошоци и често ги става малите трговци на мало во неповолна положба во споредба со нивните многу поголеми конкуренти.
Пред 30 години, физичкото враќање на некој предмет на клиентите не им беше проблематичен, но денес оваа опција ни изгледа болна и неправедна.
Со воведувањето на онлајн враќањето, трговците на мало ги променија поранешните навики на клиентите, а сега повторно се обидуваат да ги променат.
Поради ова, оние кои купуваат „онлајн“ можеби ќе размислат уште малку, пред да го „додадат во кошницата“ саканиот предмет со кликнување на глувчето.