
НАЃА ЈА НАПУШТИЛА СТАЛНАТА РАБОТА И ПОКРЕНАЛА БИЗНИС – не се плашела од конкуренцијата, а нејзините мали ремек дела најмногу се бараат околу празниците
Персонализираните подароци се секогаш вистинскиот избор за пријателите, семејството и блиските луѓе, а Наѓа Максиќ од Нови Сад тоа го виде во 2016 година. Почнала да прави уникатни подароци, а подоцна персонализирала омоти за чоколади со порака, дезен и боја по желба на клиентите. Нејзините мали ремек-дела се создадени во работилницата Choco Dreamer во Нови Сад, која ја отвори во август 2020 година, кога официјално го претвори своето хоби во бизнис.
Во својата работилница, Надја создава персонализирани чоколадни шипки за различни пригоди, како што се корпоративни прослави, семејни прослави, саеми, состаноци, настани, свадби и родендени.
– Во голема мера се прават подароци за гостите на прослави, свадби и родендени. Најголем обем на бизнис за персонализирани лични подароци е секако околу празниците, за Нова година, Денот на вљубените и 8-ми Март. Но, има и подароци за родендени, годишнини, кумови и она што особено го сакаме, за раѓањето на бебињата – вели Наѓа Максиќ.
Покрај ваквите подароци, Надја нуди и подароци без посебна пригода. Како што вели, многу и е драго што добиваат навистина убави реакции од луѓето. Се почесто датумот не е причина за нарачка на подароци, туку тие се праќаат само за да израдуваат некого и да му го разубават денот.
Години пред да почне да прави персонализирани чоколадни омоти за пазарот, таа правеше фолија за подароци за нејзините пријатели и пријателите на нејзините пријатели. Така таа ја увиде потребата од персонализирани подароци, па реши да понуди услуги на пошироката публика.
– Би рекол дека и ним доста им се допадна и дека доби многу добар одзив. Идејата и желбата се родија уште во 2016 година, а тоа беше почеток на развојот на моето хоби – открива Надја.
Таа не беше единствената на пазарот
Во времето кога таа почна да го презентира своето хоби, во Србија имаше само неколку профили кои на сличен начин пакуваа чоколадни шипки. Сепак, нивниот фокус не беше само на чоколадните шипки, туку тоа беше само еден сегмент од нивната работа, дел од декорацијата и цели комплети за подароци.
Клучна одлука
Според Надја, таа година била тешка сама по себе поради вонредни ситуации, но била пресудна за нејзината работилница. Пазарот веќе беше прегледан и во нормални услови дотогаш потребата за вакви подароци беше голема.
– Верував во идејата без оглед на тогашните околности и уживав во мојата работа, но бараше се повеќе време и моја вклученост – истакнува Надја.
Имајќи го тоа на ум, таа реши да ја напушти работата со која работеше дотогаш, а остана само да донесе одлука дали ќе се вработи некаде или ќе изгради поквалитетна нејзината приказна.
– Моментот кога или се откажувам и почнувам сериозна приказна. Така беше донесена одлуката за официјално стартување на компанијата, со што се отвори можност за работа со поголеми компании, посериозни добавувачи, нови предизвици, но и фантастични решенија – вели претприемачот.
Креирање на персонализирани чоколадни плочки
Работата со правење персонализирани чоколадни шипки не е воопшто едноставна, иако изгледа така. Кој и да беше на работилницата Choco Dreamer имаше еден коментар: „Неверојатно е колку чекори има во бизнисот на една чоколадна лента“.
Сè започнува со договарање на посакуваниот изглед и пакување со клиентот.
– Откако ќе се договориме, ги избереме боите, дезенот, видот на пакувањето и количината, започнуваме со подготовка на дизајнот. На клиентот секогаш му испраќаме прелиминарна верзија на преглед за да можеме да направиме корекции доколку е потребно, а дури по потврда го печатиме материјалот. Предуслов за се е нарачувањето и складирањето на кутиите за пакување, како и самите чоколадни шипки. Секогаш ги нарачуваме свежи од фабриката непосредно пред да се спакува производот. Има и нарачка на плексиглас, дрвени и картонски детали – вели Надја.
По подготовката, материјалот се печати, се сече и се става во саканото пакување и потоа се испраќа по пошта.
Инспирација и претприемништво
Кога станува збор за инспирацијата, Надја истакнува дека како и во секоја работа што работи со луѓе, тие најмногу ја инспирираат. Насмевката и радоста на луѓето кога лично ќе добијат подарок е нејзина најголема мотивација, аплауз и инспирација за нови креации.
Наѓа Максиќ научи многу за претприемништвото правејќи персонализирани чоколадни шипки. Како што заклучува таа, најважно е да не заборавиме на „нашето зошто“ – зошто ја започнавме приказната, што нè движи и на што очекуваме.
Фото: Курир, принтскрин инстаграм