
„ЛИДЛ ВО МАКЕДОНИЈА ЌЕ БИДЕ МНОГУ УСПЕШЕН“: Пазарот е мал, не би требало да има проблеми, велат експертите
Уредникот на специјализираниот портал Retail Serbia, Жарко Грозданиќ, коментирајќи го пристигнувањето на германскиот дисконт Lidl на пазарите во регионот, изјави дека не очекува брзо отворање во БиХ.
– Лидл неодамна го заврши првиот објект во Босна и Херцеговина. Тоа ќе биде пробна гранка, како што беше објектот во Смедерево. Ќе ги обучува идните работници во продавниците на мало, но ќе работи и на позиционирање на производите. Сепак, извесно е дека граѓаните во Босна нема да имаат можност да пазаруваат во продавниците на Лидл уште најмалку две до три години – изјави тој.
BiznisInfo.ba неодамна напиша дека отворањето на продавниците на Lidl во Босна и Херцеговина може да почека до 2027 година. Лидл моментално гради голем логистички центар во Лепеница кај Сараево.
Влегувањето на црногорскиот пазар е многу скапо, а освен тоа, со многу мал број жители и скромен стандард, не е интересен за големите западни трговци, смета Грозданиќ.
– И покрај тоа, на пазарот работат многу квалитетни синџири кои го подигнаа нивото со многу добар избор. Тоа е многу специфичен и мал пазар кој е во рацете на домашниот и еден регионален синџир – вели Грозданиќ во интервју за порталот Инвеститор.
– На Црна Гора и треба Лидл, но се плашам дека на Лидл може да не му треба Црна Гора, исто како што е на списокот на земји во кои работи. Има многу проблеми на еден многу мал пазар – забележува тој.
Ситуацијата во Македонија е малку подобра, посочува Грозданиќ, додавајќи дека тоа е помал пазар и очекува таму да нема поголеми проблеми.
– Филијалата од Софија работи, а со оглед на големиот успех во Бугарија, истото го очекувам и во Северна Македонија – рече тој.