
КОЈА КОМПАНИЈА СЕ БЛИЖИ ДА СТАНЕ ТРЕТИОТ ЕДНОРОГ ВО РЕГИОНОТ – после Инфобип и Римац, Ominimo Insurance од Србија постигна вредност од 200 милиони евра за една година
Ominimo Insurance од Србија, најбрзо растечката осигурителна компанија во Европа, оваа недела потпиша договор за стратешко партнерство за дистрибуција со Zurich Insurance Group.
Компаниите потпишаа и договор за инвестирање, со кој Цирих стана малцински акционер во Оминимо, со проценета вредност од околу 200 милиони евра. Со споменатата пазарна вредност по само една година работа, Оминимо направи голем чекор кон статусот на еднорог, првиот од Србија, а третиот од регионот.
„Постигнувањето вреднување од 200 милиони евра за само 12 месеци по лансирањето е важна пресвртница за нас со која сме исклучително горди. Особено сме задоволни што Zurich Insurance Group, со својата 150-годишна традиција, стана стратешки партнер и малцински акционер, што е силен показател за доверба во индустрија која е исклучително интензивна на капитал. Ова ни дава слобода да се фокусираме на она што го правиме најдобро – примена на науката за податоци, развој на врвни софтверски решенија и беспрекорни перформанси, со цел да се трансформира пазарот на авто-осигурување низ светот“, рече Душан Комар, основач и главен извршен директор на Ominimo Insurance.
Оваа компанија специјализирана за продажба на автомобилско осигурување на поединци е основана од поранешни консултанти на McKinsey со повеќе од 10 години искуство во осигурителната индустрија. Благодарение на инженерскиот пристап за подобрување на проценката на ризикот, Ominimo нуди најниски цени за најбезбедните возачи.
Со користење на вештачка интелигенција за развој и напредни модели за проценка на ризикот на секој возач, тоа им носи на корисниците подобар избор на ризик и значително помали оперативни трошоци. Во Унгарија, нејзиниот прв пазар, Ominimo продаде повеќе од 300.000 полиси за само 12 месеци од работењето и освои речиси седум отсто од пазарниот удел. Ова е стапка на раст што е буквално невидена во осигурителната индустрија.
Ominimo се подготвува за фаза на забрзана експанзија на пазарите во Полска, Шведска и Холандија оваа година, со амбиција да се прошири во уште 15 европски земји во следните две до три години. Оминимо не ги ограничува своите амбиции само на Европа, туку се стреми да стане глобален лидер во областа на осигурувањето.
„Профитабилниот раст на продажбата во сегментот на потрошувачи е стратешки приоритет на Цирих за периодот од 2025 до 2027 година. Затоа сум исклучително задоволен од партнерството со Ominimo Insurance, кое ќе ни овозможи да понудиме иновативни решенија за автомобилско осигурување и да го прошириме нашето присуство во сегментот на потрошувачи во Европа, надвор од пазарите каде што Цирих е веќе присутен Ominimo“, заклучи Алисон Мартин, извршен директор за Европа, Блискиот Исток и Африка во Zurich Insurance Group.
Оминимо осигурување се состои од растечки тим од повеќе од 60 луѓе од 10 различни земји. Компанијата се шири и континуирано создава можности за врвни софтверски инженери, научници за податоци и деловни аналитичари од регионот. Оминомо им дава можност на експерти од целиот регион да работат на решавање на клучните проблеми на осигурителната индустрија и да постигнат глобална важност, без да мора да ја напуштат својата земја.
Пословни.хр
Фото: Линкедин