
ИЗНЕНАДУВАЧКИ ПРЕСВРТ – АМЕРИКАНСКИ БРЕНД СЕ ВРАЌА НА ЕВРОПСКИТЕ ПОЛИЦИ: Производот ќе се појави на пазарите во Франција, Германија, Италија, Белгија и Полска
По период на неизвесност и финансиски тешкотии,
американскиот бренд Tupperware планира импресивно враќање во Европа.
Францускиот претприемач Седрик Местон најави преземање и повторно лансирање на
брендот во неколку европски земји, меѓу кои и Германија.
Веста за планираното враќање на Tupperware во Европа доаѓа
по турбулентен период за компанијата. Минатата година американската матична
компанија поднесе барање за стечај, што негативно се одрази и на европските
подружници. Сепак, сега се појавува нова надеж, предводена од францускиот
претприемач Седрик Местон.
Местон, познат како ко-основач на HappyVore, ги објави своите планови за враќање преку деловната мрежа LinkedIn.
Тој најави дека Tupperware повторно ќе се појави на пазарите на пет европски
земји – Франција, Германија, Италија, Белгија и Полска. Тој особено ја истакна
важноста на мрежата на советници кои и покрај неизвесностите во последните
месеци останаа лојални на брендот.
Релансирањето на Tupperware не е само симболичен чин, туку и
амбициозен економски проект. Местон планира до крајот на годината да оствари
приход од 100 милиони евра. Притоа, таа смета на модернизирање на продажните канали и иновација на
производи. Оваа стратешка реорганизација треба да му помогне на Tupperware да
преживее во конкурентно опкружување на пазарот.
Нови предизвици
Преземањето и рестартирањето, сепак, не се без предизвици. Колку
е кревка финансиската состојба на компанијата покажа банкротот на американската
матична компанија. Сепак, Местон ја гледа кризата како можност за нов почеток.
Сем ќе ја преземе улогата на главен извршен директор (CEO) и е решен да го
врати Tupperware на старите патеки на успех.
Интересно, се уште нема информации за преземањето на
официјалната веб-страница на Tupperware. Ова може да значи дека преговорите се
уште не се целосно завршени или дека стратешките детали се уште се
разработуваат. Сепак, експертите од индустријата ја гледаат оваа најава како
позитивен сигнал за иднината на брендот.
Враќањето на Tupperware на европскиот пазар може да влијае и
на конкуренцијата. Со силна мрежа и иновативни производи, компанијата би можела
повторно да стане важен играч во секторот на производи за домаќинство. Следните
месеци ќе покажат дали Местон и неговиот тим ќе успеат да ги постигнат
амбициозните цели што ги поставија, објави Феникс.