
ИЗБРАН НАЈПОПУЛАРНИОТ ГЕРМАНСКИ МОДЕН ТРГОВСКИ СИНЏИР – „лидерите“ ќе ве изненадат, а еве зошто ги нема најизвиканите
Во 2023 година, Институтот за истражување на пазарот YouGov повторно ги идентификуваше најпопуларните брендови меѓу Германците. Оценката се базира, меѓу другото, на задоволството на клиентите, квалитетот и вредноста за парите. Првите пет на модното рангирање предизвикуваат изненадувања.
Во категоријата „Fashion Retailer“, германскиот гигант за обувки Deichmann ги надминува меѓународните модни синџири и го зазема првото место во рангирањето со 33,8 поени. По неа е продавницата за облека C&A на второ место со 28,0 поени. Модната компанија Peek & Cloppenburg од Дизелдорф, која беше втора во 2022 година, годинава го обезбеди третото место на подиумот со 23,1 поен, пренесува магазинот Fenix.
Влегувањето во рангирањето на Енгелберт Штраус е изненадување. Со 21,4 поени, специјалистот за работна облека е на четвртото место. Минатата година, компанијата беше победник на овогодинешната прекината категорија „Специјалист за трговци на мало за мода“ и се пласираше пред овогодинешниот победник Дејхман. Германскиот производител на облека s.Oliver влезе во првите пет, како и лани (19,5 поени). Она што изненадува е што нема големи компании за онлајн нарачки како Zalando и ABOUT YOU и модни синџири како H&M, Primark, Zara и TK Maxx во првите пет.
Модни брендови во 2023 година
За да го рангира „Marken des Jahres 2023“ YouGov користеше сопствен BrandIndex и индексниот резултат измерен во него. Во категоријата „Моден трговец на мало“, 65-те компании кои добија највисоки оценки меѓу потрошувачите беа секојдневно и методично мерени на различни метрики.
Просечните измерени вредности на метрика за квалитет, односот цена-перформанси, општиот впечаток, подготвеноста за препораки, имиџот на работодавачот и задоволството на клиентите се одлучувачки за евалуацијата на индексот. Резултатите се засноваат на анкети на експерти за брендови, оценувачи на брендови и луѓе кои не се запознаени со брендот. Спектарот се движи од -100 поени за негативна перцепција на брендот до +100 поени за целосно позитивен имиџ на брендот.
За рангирањето во 2023 година, беа спроведени онлајн интервјуа за германското население на возраст од 18 години и повеќе во период од една година до крајот на август 2023 година.
Пословни.хр
Фото: ЕПА