
Фејсбук сподели 10.000 оставки – Зукерберг: Ќе бидат тешки намалувања
Мета, сопственик на Фејсбук, Инстаграм и Ватсап, објави дека планира да отпушти 10.000 работници. Тоа ќе биде втор бран масовни отпуштања од технолошкиот гигант, кој отпушти 11.000 вработени во ноември минатата година.
„Тешки резови“
Извршниот директор на Мета, Марк Закерберг, рече дека новите намалувања ќе бидат „тешки“. Заедно со укинувањето на 10.000 работни места, непополнети ќе останат и 5.000 слободни работни места во компанијата, додаде тој. Во меморандумот што Цукерберг го испрати до вработените, тој рече дека верува оти компанијата претрпе „понизно будење“ во 2022 година, кога доживеа драматично забавување на приходите, јавува Би-Би-Си.
Мета претходно објави дека во трите месеци до декември 2022 година, заработката паднала за 4% на годишно ниво, иако сепак успеала да оствари профит од повеќе од 23 милијарди долари во текот на 2022 година. Закерберг ги наведе повисоките каматни стапки во САД како причини -, глобална геополитичка нестабилност и зголемена регулатива.
„Мислам дека треба да се подготвиме за можноста оваа нова економска реалност да продолжи уште многу години“, рече тој.
Технолошкиот сектор загуби 128.000 работни места
Во моментов, кризата ги погодува сите големи технолошки компании, вклучувајќи ги Гугл и Амазон, бидејќи се борат да ги балансираат трошоците додека се обидуваат да останат конкурентни. Амазон објави претходно оваа година дека планира да укине повеќе од 18.000 работни места поради „неизвесната економија“ и брзото вработување за време на пандемијата, додека матичната компанија на Google „Alphabet“ отпушти 12.000 работници.
Според layoffs.fyi, кој ги следи загубите на работни места во технолошкиот сектор, повеќе од 128.000 работни места се укинати во технолошката индустрија досега во 2023 година.
Првите отпуштања во април
„Очекуваме да објавиме реструктуирање и отпуштања во нашите технолошки групи кон крајот на април 2023 година, а потоа и во нашите деловни групи кон крајот на мај 2023 година“, напиша Цукеберг во вчерашниот меморандум до вработените.
„Во мал број случаи, може да потрае до крајот на годината за да се завршат овие промени. Нашите временски рокови за меѓународните тимови исто така ќе изгледаат поинаку и локалните лидери ќе бидат во контакт со повеќе детали“, додаде тој.
Многу луѓе како Мета најмногу ги заработуваат парите од реклами. Но, сега нивните приходи од реклами се намалуваат бидејќи трошоците на огласувачите се зголемени, а исто така и базата на корисници, која има помалку пари за трошење.