Skip to content
Novina.mk Novina.mk
  • Следетене
  • ПОЧЕТНА
  • МАКЕДОНИЈА
  • РЕГИОН
  • СВЕТ
  • ЕКОНОМИЈА
  • СПОРТ
  • Video
  • МАГАЗИН
Nova.mk (2)
  • Последни
 Четири намирници кои се најголемиот непријател на долговечноста
Магазин

Четири намирници кои се најголемиот непријател на долговечноста

04/12/2023

AA

Истражувачот Ден Бутнер поминал повеќе од 20 години проучувајќи ги навиките на луѓето кои живеат до 100 или повеќе години, особено нивните навики во исхраната. Така, во еден оддалечен дел во Костарика, една од сините зони, го нашол најздравиот појадок на светот.

Во неодамнешната објава на „Инстаграм“, Бутнер сподели четири намирници кои се најголемиот непријател на долговечноста.

Слатки напитоци

Иако технички не е храна, засладените пијалоци се на врвот на листата.

„Засладените пијалоци се најголемиот извор на рафиниран шеќер“, рече тој.

Големите количини шеќер придонесуваат за зголемување на телесната тежина, предизвикуваат воспаление и го зголемуваат ризикот од дијабетес и висок крвен притисок. Сето ова е поврзано со зголемен ризик од срцев и мозочен удар.

Сланина и колбаси

Преработеното месо, она што се создава со сушење, солење, пушење или конзервирање, се исто така на листата на Буетнер. Тука спаѓаат сланина, колбаси, но и шунки и салама.

„Овие видови месо се канцерогени“, посочи тој.

Бутнер не е единствениот што предупредува на ова. Студиите открија врска помеѓу консумирањето преработено месо и ризикот од рак на дебелото црево. Исто така, една студија на Универзитетот во Берген во Норвешка покажа дека откажувањето од преработеното месо и газираните пијалоци може да го зголеми нашиот животен век.

Слатки

Трети на листата на Ден се слатките полни со масти и шеќер. Извештаите ја поврзуваат ултра-обработената храна со зголемен ризик од болести, вклучувајќи дебелина, срцев удар, мозочен удар, рак, дијабетес тип 2 и деменција.

Чипс и солени грицки

„Солените грицки се на последно место. Тие најмногу се поврзуваат со дебелината“, продолжи Бутнер.

Истражувањата покажаа дека високите дози на сол во вашата исхрана може да го зголемат ризикот од дијабетес тип 2 и висок крвен притисок.

Ако сакате да грицкате како стогодишник, јаткастите плодови се вистинскиот начин. Изберете микс од бадеми, кикиритки, индиски ореви и ореви и придржувајте се до два мали грстчиња на ден.

TACT.mk

Previous post
Next post
Последни Новини
Македонија

Црн викенд со четири жртви, две лица пронајдени починати во

10/08/2026
Македонија

ВМРО-ДПМНЕ: На СДС и Филипче им смета независноста и сега

10/08/2026
Македонија

На прославата за 35 години независност се појави знаме со

09/08/2026
Македонија

Проф. д-р Кристоф Бенедиктер ја прими Светската награда на хуманизмот

09/08/2026
Македонија

Утре рано наутро авионско прскање против комарци во Велес

09/08/2026
Македонија

Д-р Мерџановски со апел до младите: Внимателно со скоковите во

09/08/2026
Македонија

Колабирал од жештината додека возел, изгубил свест и удрил во

09/08/2026
Македонија

Со архиерејска литургија и пораки за единство, Велес го прослави

09/08/2026
  • Економија 7905
  • Магазин 4842
  • Македонија 44941
  • Регион 3997
  • Свет 14
  • Спорт 4718
СЛИЧНИ НОВИНИ ЗА ВАС

Црн викенд со четири жртви, две лица пронајдени починати во домови и две тешки сообраќајни

10/08/2026

Изминатиот викенд во земјава беше одбележан со серија трагични настани во кои четири лица го загубија животот. Полициските билтени регистрираа

ВМРО-ДПМНЕ: На СДС и Филипче им смета независноста и сега е против македонското знаме кое

10/08/2026

ВМРО-ДПМНЕ преку официјално соопштение реагираше на острите критики од опозициската СДС за визуелните елементи и уметничките инсталации на манифестацијата „Силно

На прославата за 35 години независност се појави знаме со повеќе краци од државното

09/08/2026

Во Охрид вечерва на стадионот „Билјанини извори“, се одржа големиот музичко-сценски спектакл „Силно светнал ден“, настан организиран за одбележување на

Novina.mk Novina.mk

©2022. All Rights Reserved.

Контакт
Privacy Policy