
ЦЕНИТЕ НА ПОЛОВНИТЕ ВОЗИЛА ПАЃААТ: Најбарани германските брендови и Тесла
Закрепна
купувањето на половни автомобили, а бројот на трансакции на главните европски
пазари во првиот квартал од оваа година бележи постојан пораст.
Со текот на годините, лојалноста на хрватските клиенти кон
германските автомобили не се намалува. Ова го откри истражувањето спроведено од
carVertical, компанија специјализирана за автомобилски податоци, која утврди
кои модели на автомобили биле најмногу проверувани во првата половина на 2024
година. Меѓу најпопуларните се користени модели од марките Volkswagen, Audi и
Škoda.
Во првата половина од годината, хрватските возачи најмногу
ја пребарувале историјата на
„Германските возила како Audi, BMW и Volkswagen се популарни
меѓу клиентите бидејќи возачите ги ценат не само поради нивната доверливост,
туку и ги сметаат за дел од нивниот имиџ. Уште повеќе, луѓето кои размислуваат
за премиум користени автомобили можат да ја видат нивната повисока препродажна
вредност во споредба со поновите економични возила“, вели Матас Бузелис,
експерт за автомобили во carVertical.
Во сите земји кои учествуваа во истражувањето, популарноста
на следните модели се зголеми најмногу во првата половина од оваа година: Mini
Coupé (+719,1%), Tesla Model 3 (+534%), Tesla Model X (+297,6 %), Audi RS7
(+262,2%) и Jaguar E-Pace (+186,6%).
Состојбата на пазарот
на половни автомобили се стабилизира
Речиси на сите пазари цените на половните автомобили
продолжуваат да се стабилизираат и постепено да се намалуваат. Ова намалување
на цените е последица на закрепнувањето на пазарот на нови автомобили, бидејќи
веќе нема значителни доцнења во производството на автомобили како што имаше
пред неколку години. Колку повеќе се произведуваат нови автомобили, толку
повеќе користени модели влегуваат на пазарот на половни возила.
Што се однесува до електричните возила, во земјите каде
неодамна беа воведени нови стимулации, пазарот на електрични возила заживеа, но
ова е само краткорочен тренд. На долг рок, пазарот на електрични возила
веројатно ќе се соочи со тешкотии, бидејќи некои производители веќе почнаа да
реинвестираат во возила со мотори со внатрешно согорување.
„Оние клиенти кои најмногу сакаа да купат електрични возила
веќе ги имаат, додека другите или не гледаат потреба да се префрлат на
електрични возила затоа што немаат каде да ги полнат или не можат да си ги
дозволат“, објаснува Бузелис.
Набавката на половни автомобили донекаде закрепна, а бројот
на трансакции на главните европски пазари постојано се зголемува во првиот
квартал од оваа година, рече Бузелис.