
БРОЈКИТЕ НА НЕТФЛИКС ГИ ИЗНЕВЕРИЈА ОЧЕКУВАЊАТА, ЕВЕ И ЗОШТО – акциите тонат, раководството се правда
Нетфликс ги пропушти проценките на аналитичарите за раст на претплатниците. Netflix (NFLX) во вторникот објави измешани резултати за првиот квартал, пропуштајќи ги проценките на претплатниците, додека ги надмина очекувањата на аналитичарите за заработка по акција.
Акцијата, која првично падна за дури 12 отсто по објавувањето, ги намали загубите, додека инвеститорите го прочитаа извештајот – прв откако ко-извршниот директор и ко-основач Рид Хестингс се повлече од неговата водечка улога во компанијата.
Еве ги резултатите од првиот квартал на Нетфликс споредени со проценките на Вол Стрит, составени од Блумберг: Приход: 8,16 милијарди долари наспроти очекуваните 8,18 милијарди долари, Заработка по акција (ЕПС): 2,88 долари наспроти 2,86 американски долари и очекувани Претплатници: 1,75 милиони наспроти очекуваниот нето профит од 2,3 милиони.
Проекциите за заработката и приходите се разочарувачки откако Нетфликс откри дека очекува заработката од 2,84 долари по акција, во вториот квартал да достигне 8,24 милијарди долари, што е под прогнозата на Волстрит од 3,05 долари по акција со приход од 8,5 милијарди долари.
Резултатите доаѓаат додека инвеститорите со нетрпение чекаат ажурирања за неодамна започнатото ниво на рекламирање на компанијата, заедно со контроверзната борба против споделувањето лозинки. Нетфликс, кој ја прошири својата акција во земји како што се Канада, Нов Зеланд, Португалија и Шпанија, покрај тестираните земји Чиле, Костарика и Перу, откри дека планира „широка имплементација“ на политиката во овој квартал, која ќе ги вклучи и САД.
– Иако можевме нашироко да започнеме споделување на платена сметка во првиот квартал, најдовме можности да го подобриме искуството за членовите. Со секое воведување учиме повеќе и ги вградивме најновите сознанија кои мислиме дека ќе доведат до уште подобри резултати“, се вели во соопштението на компанијата и се додава дека е „задоволна од досегашните резултати“ и покрај краткорочниот одлив во пазарите од Латинска Америка.
Нетфликс, исто така, откри повеќе за своето ниво поддржано од реклами, кажувајќи им на акционерите во соопштението:
– Иако е сè уште многу рано, сè уште сме задоволни од нашиот напредок во сите клучни димензии: искуство на членови, вредност за огласувачите. Ангажирањето на нашето ниво на реклами е над нашите првични очекувања и, како што се очекуваше, видовме многу мало отстапување од нашите стандардни и премиум планови.
(See Biz)