
Владата со кампања тешка 355.000 евра ќе ја информира јавноста за придобивките од ЕУ
„Европска иднина, поблиску од кога било“, е слоганот со кој почнува новата кампања на Владата, со цел јавноста да биде информирана за конкретните придобивки од евроинтеграцискиот процес и членството во ЕУ. Ќе чини 355.000 евра. Претходно, кампањата „Ние сме Европа“, чинеше 80.000 евра. И пред тоа имаше разни кампањи, пишува Радио Слободна Европа.
Резултатот е следен: За речиси деценија, за една четвртина е падната поддршката на граѓаните за членство во Европската унија. Ако во 2014 година 80 отсто од испитаниците биле „за“ членство во Унијата, во 2023 тој процент изнесува 60 отсто, покажуваат истражувањата на невладината Институт за демократија – Социетас цивилис презентирани на 18 декември. Посебно загрижуваат податоците кои се однесуваат на младите и нивната поддршка за членството во ЕУ.
„Најмладата категорија на полнолетни граѓани на возраст од 18 до 24 години, се во суштина и најевроскептични. Само половина од младите го поддржуваат членството во ЕУ“, вели авторот на анализата, професорот на Правниот факултет, Иван Дамјановски.
Годинава се намалило и мислењето дека соседите се главна пречка за членство во ЕУ, а расте бројот на оние кои сметаат дека вината треба да се бара на домашен терен, односно во неостварување на реформите.
Висок е процентот, 90 отсто, на оние кои сметаат дека членството во ЕУ нема да го намали иселувањето на младите.
Ваквите податоци, партиите од власта и од опозицијата си ги протолкуваа различно. Власта смета дека опозицијата кочи со неприфаќање на уставните измени, додека пак од опозицијата потенцираат дека ваквата ситуација е поради неспроведување на реформите и корупцијата. Сите со мирна совест.