
ТВИТЕР ГИ ЗАГУБИ НАЈДОБРИТЕ ОГЛАСУВАЧИ: Од најдобрите 1.000 платформата ја напуштиле дури над половина од нив
Над половина од најдобрите 1.000 огласувачи на Твитер престанале да се огласуваат на платформата. Тие биле присутни на платформата во месец септември минатата година, но не и во првите недели од јануари. Ова го откри Си-Ен-Ен според податоците доставени до нив од фирма за анализа на дигитален маркетинг Pathmatics. Ова е впечатлив знак за тоа колку голем е егзодусот на огласувачите по преземањето на компанијата од страна на Илон Маск.
Околу 625 од најдобрите 1.000 огласувачи на Твитер, вклучително и големите брендови како што се Кока-Кола, Унилевер, Џип и Мерк, ги повлекле своите реклами од јануари, според проценките на Pathmatics, врз основа на податоците од 25 јануари.
Како резултат на тоа, месечните приходи од најдобрите 1.000 огласувачи на Twitter паднаа за повеќе од 60 отсто од октомври до 25 јануари, од околу 127 милиони долари на нешто повеќе од 48 милиони долари, според податоците.
Податоците го демонстрираат остриот пад на она што некогаш беше рекламен бизнис за Твитер вреден 4,5 милијарди долари. Откако Маск го заврши преземањето на компанијата кон крајот на октомври, огласувачите почнаа да се грижат за безбедноста и стабилноста на платформата со оглед на неговите планови да го намали персоналот и да ги релаксира политиките за умереност на содржината. На почетокот на ноември, Маск рече дека Твитер забележал „голем пад на приходите“.
Иако рекламниот бизнис на Твитер секогаш беше многу помал од оној на конкурентите Фејсбук и Гугл, тој сепак беше одговорен за огромното мнозинство од приходите на компанијата. Маск сега мора да ја пополни таа празнина додека гледа на каматите за долгот што го презеде за да го купи Твитер за 44 милијарди долари.
Твитер, кој елиминираше голем дел од својот тим за односи со медиумите за време на минатогодишните отпуштања, не одговори веднаш на барањето за коментар.
Откако првично се судри со огласувачите, сега се чини дека Маск се обидува да ги привлече назад на платформата. Компанијата, наводно, понудила договор за „огнена продажба“ на Super Bowl за огласувачите во обид да ги придобие назад за еден од деновите со најголема публика на Твитер во годината. Твитер, исто така, соработува со фирма за „безбедност на брендови“ од трета страна која вели дека може да им покаже на огласувачите доколку нивните реклами се појавуваат заедно со несоодветна или небезбедна содржина на Твитер.
Но, турканицата продолжува. Коалицијата на граѓанското општество и групите за граѓански права во четвртокот ги обнови повиците до компаниите да се приклучат на, како што велат, повеќе од 500 огласувачи кои престанале да се рекламираат на Твитер. Последниот напор дојде откако извештајот од истражувањето на Центарот за борба против дигитална омраза, член на коалицијата, покрена загриженост за рекламите што „се појавуваат покрај токсичната содржина“ од претходно забранетите сметки.
Во неговите први месеци на чело, Маск ги укина забраните за корисниците кои претходно ги прекршиле правилата на Твитер, вклучувајќи го и поранешниот претседател Доналд Трамп. Тој, исто така, распушти група за надзор на содржината од трета страна и го запре спроведувањето на нејзината политика за дезинформации „Ковид-19“.