Меѓународните туристи добиваат подобро искуство за патување со преференцијалните мерки на Кина
Странските туристи се подготвуваат да одат на разгледување по завршувањето на процедурите за одобрување патници во општина Тијанџин во северна Кина на 7 април 2024 година Фото: (Xinhua/Sun Fanyue)
За време на празникот Први мај во 2024 година, кинеската имиграциска управа забележа вкупно 779.000 влезни и излезни патувања направени од меѓународни патници, што претставува зголемување од 98,7 отсто во споредба со пред една година.
Од јужната кинеска островска провинција Хаинан до автономниот регион Ксинџијанг-ујгур покрај северозападната граница на земјата, каде и да ја посетат, странските патници се сведоци на поголема удобност во нивното патување во Кина.
И покрај зголемените влезни туристи, Кина активно ги прилагодува своите релевантни политики и спроведува поволни мерки за да одговори на потребите на меѓународните патници.
„Навистина ми се допаѓа Кина. Овој пат посетив места како Шангај, Хангжу, Гуангжу и Шенжен. Сите овие места се многу забавни. Дефинитивно ќе се вратам повторно“, рече Јеласаи Максат, казахстански патник кој дојде во Кина преку Хоргос, пристаниште во кинескиот Ксинџијанг.
ПРИЈАТЕЛСКИ ПОЛИТИКИ
Уште во март, Зуидердам, брод за крстарење управуван од меѓународната компанија за патувања за крстарење Holland America Line, застана во Далиан во североисточната кинеска провинција Лиаонинг и во општината Тијанџин во северна Кина.
Бродот, кој превезува повеќе од 2.000 патници и членови на екипажот од над 40 земји и региони, го означува позитивниот моментум на кинескиот сектор за патувања со крстарење. Во првиот квартал од оваа година, земјата забележа дека патувањата на крстарење надминаа 190.000 – што ја надминува бројката регистрирана за цела 2023 година.
Голем дел од овој моментум може да се припише на подобрувањата во политиките поврзани со патувањето, особено на визните политики.
Во октомври 2023 година, Кина имплементираше регионално ослободување од визи за туристите кои патуваат со крстарење. Туристичките групи организирани и примени од домашни регистрирани туристички агенции и кои влегуваат во Кина преку терминалите за крстарење во Шангај, добиваат безвизен влез. Исто така, им е дозволено да останат најмногу 15 дена во крајбрежните региони на провинциско ниво и во Пекинг.
На 15 мај, покриеноста на полисата беше проширена на сите терминали за крстарење во Кина.
Политиката за безвизен режим, исто така, одигра значајна улога во поттикнувањето на локалниот туристички развој за провинцијата Хаинан. Претходно во февруари, Кина објави продолжување на безвизната политика за влез на островот, дозволувајќи им на посетителите кои ги исполнуваат условите да влезат во провинцијата за цели, вклучително и патување.
Со спроведувањето на политиката, за три месеци од 9 февруари до 9 мај, повеќе од 75.000 странски патници влегоа на островот без визи.
Кина, исто така, одлучи да ја продолжи безвизната политика за краткорочни посети на Кина за 12 земји до крајот на 2025 година, со цел да се промовира размената меѓу кинески и странски државјани.
„Ова (продолжување на политиката за безвизен режим) е можност за унгарските патници. Така, ова дефинитивно ќе помогне да се генерира повеќе бизнис, а ние високо ја цениме одлуката на кинеската влада“, рече Конид Ласло, извршен директор на Унгарската агенција за туризам.
Пакистанскиот турист Рана ја користи пакистанската мобилна апликација NayaPay за да ја плати сметката во ресторан во меѓународниот трговски парк Блу Харбор во областа Чаојанг во Пекинг, главен град на Кина, 8 април 2024 година Фото (Xinhua)
ПОДОБРЕНИ УСЛУГИ
Посетувајќи ја Кина за прв пат, Рана, пакистански државјанин, беше изненаден кога откри дека може да ја користи пакистанската мобилна апликација NayaPay за да плати за предмети во меѓународниот трговски парк Блу Харбор во Пекинг.
„Навистина е погодно да можам да скенирам и да плаќам како во мојата матична земја“, рече тој.
Претходно оваа година, проблемите на странските патници при плаќањето на сметките го привлекоа вниманието на јавноста во Кина. Се покажа дека системот за мобилно плаќање во земјата се покажа како не толку удобен за странците кои се навикнати да плаќаат со кредитна картичка, готовина или мобилни апликации за плаќање во нивните матични земји.
За да се реши проблемот, во март Генералната канцеларија на Државниот совет издаде упатство за оптимизирање на платежните услуги. Посебно бараше големи деловни области, туристички атракции, хотели, болници и други клучни локации за поддршка на разновидни опции за плаќање.
Досега, упатствата гледаат ефективна имплементација. На пример, локалните власти во Тијанџин соработуваа со финансиските институции и давателите на платежни услуги во надградбата на комерцијалните области за да можат да задоволат поразновидни потреби за платежни услуги.
За подобро да им служат на странските патници, многу туристички атракции во Кина исто така ги проучувале потребите и преференциите на нивните целни клиенти со цел да ги подобрат услугите.
Во последниве години, градот Zhangjiajie во централната кинеска провинција Хунан стекна голема популарност меѓу туристите од Република Кореја. Во 2023 година, туристите на таа земја сочинуваа над 40 проценти од странските туристи во областа.
За да се осигура дека туристите на РОК ќе стекнат најдобро искуство во патувањето, градот вложи значителни напори за да создаде пријателска средина.
Локалните станици за јавен превоз, хотелите и рестораните беа опремени со информативни знаци на корејски, додека локалните штандови и маркети за продавачи можат да обезбедуваат услуги на основниот корејски јазик. Исто така, градот има повеќе од 200 туристички водичи кои зборуваат корејски и над 400 наратори кои зборуваат корејски за да ја олеснат посетата на туристите.
Zhangjiajie ќе продолжи да се развива во туристичка дестинација од светска класа, да развива разновидни туристички производи, да ги подобрува капацитетите за прием на туризмот и да обезбедува повнимателни туристички услуги, рече Лиу Геан, секретар на Општинскиот партиски комитет на тпој град.
Извор и фото: (Xinhua)