
Инстаграм „експлодира“ во Македонија со 103.000 нови корисници, Фејсбук со многу поскромен раст
Во Северна Македонија имало 1,03 милиони активни кориснички идентитети на социјалните мрежи заклучно со октомври 2025 година, покажува најновиот извештај „Digital 2026“ на DataReportal. Оваа бројка е еквивалентна на 56,8% од вкупното население во тој период.
Анализата, спроведена од Kepios, покажува дека вкупниот број на идентитети на социјалните мрежи се зголемил за 32 илјади (+3,2%) во споредба со крајот на 2024 година.
Извештајот дава детален преглед на најпопуларните платформи, при што се забележуваат многу различни стапки на раст меѓу Фејсбук и Инстаграм.
Според податоците објавени во алатките за рекламирање на Мета, Фејсбук имал 1,03 милиони корисници во Северна Македонија на крајот на 2025 година. Оваа бројка претставува досег до 56,8% од вкупното население.
Инстаграм, од друга страна, покажува многу посилен тренд на раст. Бројот на корисници на оваа платформа на крајот на 2025 година изнесувал 910 илјади.
Генерално, од 1,03 милиони кориснички идентитети на социјалните мрежи, 71,0% од вкупната популација над 18 години користела барем една платформа.
Од вкупниот број корисници (вклучувајќи ги сите возрасти), 54,9% биле мажи, додека 45,1% биле жени. Во извештајот се забележува дека податоци за пол биле достапни само за „машки“ и „женски“.
Авторите на извештајот потенцираат неколку важни методолошки забелешки:

