
И ЗА АСТРОНАУТИТЕ ВО ВСЕЛЕНАТА МОЖЕ ДА ИМА ТОПЛА ХРАНА – еве како кинеските приватни компании додаваат вредност преку иновативна технологија
Кинеските астронаути Шенжу XIV Чен Донг (десно) и Лиу Јанг излегуваат од модулот за лабораторија на вселенската станица Вентиан на 1 септември и користат роботска рака за да инсталираат нови инструменти надвор од вселенската станица Тиангонг. Оваа фотографија е превртена од горе надолу
Лесно е за потрошувачите да купат храна и пијалоци како, на пример, сад со топол ориз и минерална вода преку Интернет или од маалските продавници, но за астронаутите таквите работи се, напротив, луксузни стоки.
Членовите на екипажот на кинескиот вселенски лет со екипаж, Шенжу, минатата година, сепак, можеа да уживаат во таков F&B, благодарение на Joyoung, кинеска компанија за апарати за домаќинство. Joyoung ги иновира своите технологии за да создаде неверојатна вселенска кујна за астронаутите. Дозер за вода за пиење, грејач за воздух и производител на млеко од соја беа достапни во кујната преку паметна апликација.
Имаше повеќе потрошувачка технологија прилагодена за вселенското летало. Правосмукалката овозможи шишање со генерирање негативен притисок кој ја вшмукуваше исечената коса за да не лебди или да влезе во ќошиња или пукнатини.
Кинескиот приватен сектор расте по значење, излегувајќи од долгата сенка на државните претпријатија кои доминираа во бизнисот и индустријата со децении. Приватните претпријатија сега ги користат своите најнови технологии за да придонесат дури и за големи национални проекти. Уште повеќе, тие и помагаат на земјата да постигне технолошки напредок.
Конференцијата за Централна економска работа, во средината на декември лани, нагласи дека е важно да се работи непоколебливо и за консолидирање и развој на јавниот сектор, но и за поттикнување, поддршка и насочување на развојот на приватниот сектор.
Всушност, од малите приватни бизниси во провинциите како Жеџијанг и градовите како Шенжен, провинцијата Гуангдонг, до интернет претпријатијата кои водат глобален технолошки напредок, кинескиот приватен сектор стана дом на различни пионери кои помагаат да се поттикне економскиот раст и иновативниот развој и дома и во странство.
Во последните години тие придонеле со околу 50 отсто од даночните приходи на земјата, 60 отсто од БДП, 70 отсто од технолошките иновации и 80 отсто од вработувањата во урбаните средини, соопшти Министерството за индустрија и информатичка технологија.
Танг Хонгбо, кој беше дел од екипажот на вселенското летало со екипаж Шенжу, на брифингот за вести рече дека за време на неговото тримесечно патување, можел да јаде топла храна со само половина час напори, што е контраст од минатото, кога за слични обиди биле потребни неколку часа.
„Ако имавме време, ќе користиме и приспособени уреди за да јадеме домашен јогурт. Можеме да ги контролираме и тие интелигентни уреди во вселенската кујна преку апликации за мобилни телефони“, рече тој.
Во минатото, повеќето прехранбени производи од воздухопловството биле спакувани во алуминиумска фолија, така што не можеле директно да се загреваат во микробранова печка. Спроводните уреди често предизвикуваа нерамномерно загревање. Еден астронаут морал да потроши дури четири часа за да загрее зеленчук во вселенската кујна.
За да го реши проблемот, Joyoung разви уред кој испумпува топол воздух за да го загрее зеленчукот на 360 степени. Гаџетот им овозможува на астронаутите да јадат дури и распарчено свинско месо со вкус на жешка риба и пилешко Гонгбао, зачинето, пржено кинеско јадење.
Покрај Joyoung, група приватни претпријатија, вклучувајќи ги Xiaomi Corp и Huawei Technologies, придонесоа со своите технологии во развојот на вселенската станица.
NOLO VR, кинески производител на виртуелна реалност, им помогна на астронаутите да развијат експериментален уред преку кој лабораториските техничари на земјата можат во живо да видат и искусат што прават астронаутите во вселената.
Ванг Пенг, вонреден професор на Институтот за истражување Хилхаус на Универзитетот Ренмин во Кина во Пекинг, рече: „Технолошката моќ на Кина ќе продолжи да игра голема улога доколку приватните и помалите бизниси останат здрави, имајќи предвид дека многу од нив се повеќе се препознаваат во нивната улога како лидери во новите концепти и новите деловни модели“.