
Два нови тренда на отказ: Одмазда и летаргија
Одмаздничките откази и незаинтересираните вработени кои остануваат на работните места што не ги сакаат претставуваат нови предизвици за сопствениците на бизниси.
Ако треба да веруваме во новиот бран експертски осврти за моменталната деловна реалност, овие два нови тренда на отпуштања се во тек.
„Сега, многу сопственици на бизниси мора да обрнат внимание на два радикално различни пристапи на вработените кога станува збор за напуштање на нивните работни места. Едното се однесува на вработени кои даваат отказ и создаваат што е можно повеќе драма со ненадејно и бучно „одмаздничко заминување од работа“, вели Брус Крамли, колумнист на „Тајм“, „Форчун“ и бизнис аналитичар со седиште во Париз.
Втората ситуација вклучува луѓе кои се толку загрижени за реакцијата на менаџментот што остануваат на позиции што повеќе не ги сакаат или не работат со ист ентузијазам со месеци, пред конечно да ја напуштат работата.
И покрај сè потесниот пазар на трудот и стравувањата од можна рецесија, анкетите покажуваат дека голем број работници сè уште планираат да ги напуштат своите работни места – дури и повеќе од половина, според некои анкети. Причините се различни, вклучувајќи го и растечкиот број помлади вработени кои бараат подобра рамнотежа помеѓу работата и приватниот живот, ставајќи ја својата благосостојба и менталното здравје како приоритет и одбивајќи да толерираат токсични работни средини.
Од каде доаѓаат овие отпуштања?
Трендот на заострување на мерките за задолжително враќање на работа по изолацијата поради Ковид и масовната работа од дома, како и барањето за постојано присуство на работа, станаа еден од главните двигатели на отпуштањата. Овие трендови ги зајакнуваат начините на кои некои работници им ја соопштуваат својата одлука на менаџерите, кои на некој начин се радикални и агресивни. Што и да е, последиците што ги трпи бизнисот не можат да се сокријат, пишува Бонитет.
foto freepik.com