УШТЕ ЕДЕН ТЕХНОЛОШКИ ЏИН УКИНУВА РАБОТНИ МЕСТА – компанијата објави дека ќе бидат отпуштени 3.900 работници
Американскиот IBM стана најновиот технолошки гигант кој најави намалување на илјадници работни места.
Компанијата во средата објави дека ќе бидат укинати 3.900 работни места, повикувајќи се на претходно најавен спиноф и продажба на две деловни единици. Овој потег ќе го чини IBM околу 300 милиони долари овој квартал, потврди портпаролот на компанијата.
Засегнатите единици се Kyndryl, бизнис со ИТ инфраструктурни услуги, кој официјално беше отфрлен од IBM во ноември, и делот за здравствена аналитика на IBM, инвестициска фирма во процес на купување.
Веста, како што потсетува Си-Ен-Ен, доаѓа кога другите големи технолошки компании ја намалуваат работната сила ширум светот како одговор на мрачните глобални економски изгледи. Минатата недела, матичната компанија на Google – Alphabet и Microsoft објавија отпуштања на 12.000 и 10.000 работници, соодветно.
Тоа ги следи сличните планови изнесени од Amazon и Salesforce, кои исто така ќе укинат илјадници работни места, со повеќе од 18.000 вработени погодени само во гигантот за е-трговија.
Портпаролот на IBM изјави за Си-Ен-Ен во средата дека намалувањата на компанијата се „целосно поврзани со реорганизацијата на двете засегнати деловни единици, а не со акција заснована на перформансите во 2022 година или очекувањата во 2023 година“.
Компанијата со седиште во Њујорк објави мешани резултати во средата, при што приходите се малку повисоки од очекуваните, но оперативниот профит и слободниот готовински тек не се во однос на прогнозите.
Акциите на IBM паднаа за 2 отсто во текот на ноќта.
Запрашан за изгледите за побарувачката на деловните технологии оваа година, извршниот директор на IBM, Арвинд Кришна, рече дека повеќето клиенти на компанијата се уверени дека „ќе стане посилна“.
„Гледаме како го удвојуваат својот број, и покрај различните ветрови во 2023 година“, им рече Кришна на аналитичарите на конференциски повик.
Кришна, исто така, истакна дека додека другите технолошки компании објавија полоши деловни прогнози во последно време, „причината поради која остануваме во оваа оптимистичка состојба е тоа што немаме потрошувачки бизнис“.
– Значи мислам дека, соодветно, би можеле да видиме малку поинакви резултати од оние кои би можеле да имаат голема директна изложеност на потрошувачкиот дел од бизнисот – додаде тој.
(Извор: Инвеститор)
Фото: ИБМ