КРИЗА Е, ПА ШТО: БОГАТИТЕ САКААТ ДА ТРОШАТ ЗА ЛИЧЕН ЛУКСУЗ – продажбата на луксузниот гигант расте и покрај загубите во Кина
Најголемата луксузна групација во светот објави силна продажба поттикната од сезоната на празнични шопинг.
LVMH соопшти дека доживеале втора по ред рекордна година со приходи и профит и покрај геополитичките тензии и високите трошоци за живот.
Продажбата достигна речиси 25 милијарди долари (19,9 милијарди фунти), што претставува зголемување од 9 отсто во последните три месеци од годината.
Компанијата забележа силен раст во Европа, САД и Јапонија, што ги надомести загубите во Кина поради заклучувањето поради ковид.
Во Азија, LVMH доживеа пад на растот од 20 отсто во првите девет месеци, бидејќи втората по големина економија во светот двојно ја намали својата политика за нулта Ковид.
Сепак, претседателот и извршен директор на LVMH, Бернард Арно, рече дека се чувствува претпазлив оптимист за „зелените пукања“ во Кина.
„Имаме сите причини да бидеме сигурни, навистина оптимисти за Кина“, рече г-дин Арно на презентацијата на заработката на групата.
Тој ги посочи нивните продавници во Макао како знак за тоа што може да дојде. „Бизнисот се врати, Кинезите купуваат“, рече тој.
Брендовите на LVMH вклучуваат Tiffany’s, Christian Dior, Sephora, Hennessey и Moët.
Нејзината дизајнерска етикета Луј Витон помина исклучително добро. Неговиот приход за прв пат надмина 21,7 милијарди долари. Етикетата неодамна лансираше нова соработка со јапонската современа уметница Јајои Кусама, која е позната по нејзината уметност направена од шарени точки.
Заработката на LVMH од страна на аналитичарите се гледа како браник на луксузниот пазар.
Bain and Company соопштија дека гледаат поттик во трошењето на лични луксузни стоки во целина.
„Пазарот на личен луксуз се предвидува да забележи понатамошен раст од најмалку 3-8 отсто следната година, дури и со оглед на падот на глобалните економски услови“, се вели во извештајот на консултантската компанија.
На почетокот на овој месец, LVMH направи промени во својот раководен персонал. Г-дин Арно, еден од најбогатите луѓе во светот, ја назначи својата ќерка за шеф на модната куќа Диор. Делфин Арно (47) го замени Пјетро Бекари – кој ја презеде функцијата извршен директор на Луј Витон.
Сите пет деца на г-дин Арно имаат менаџерски позиции во брендовите во групата.
Извор: BBC
Фото: EPA